FANDOM

Opis Edytuj

Andrzej Pidor (ros. Андреи Пидор) - rosyjski gangster, były boss Polsko-Ruskiej Mafii, a także dawny członek Wielkiego Zgromadzenia. Zabity przez komisarza Pałeckiego.

Wydarzenia sprzed filmów Edytuj

Młodość Edytuj

Urodzony w biednej moskiewskiej dzielnicy Pidor miał ciężkie dzieciństwo. Jego matka zmarła przy porodzie, a ojciec alkoholik bił go w domu. Młodego Andrzeja wychowywała ulica. W wieku 13 lat wstąpił do ulicznego gangu, na początku jako drobny złodziejaszek, lecz z biegiem czasu piął się w górę w gangsterskiej hierarchii. Już w wieku 20 lat był prawą ręką szefa gangu, Borysa Masase.

Przejęcie władzy nad gangiem Edytuj

Pidor cały czas chciał być wyżej w hierarchii, dlatego wykorzystał moment słabości Borysa, aby go zabić i przejąć całkowitą kontrolę nad moskiewskim gangiem.

Za czasów panowania Pidora gang prężnie się rozwijał. Przejął interesy większości gangów w Europie Wschodniej i rozpoczął działalność w Europie Centralnej i na dalekim wschodzie.

Interesy z triadą i poznanie Huang-Huia Edytuj

Pidor prowadził ciemne interesy z triadą na czele z Takeshim Atoidim, dzięki któremu poznał Huanga-Huia, który stał się jego dobrym przyjacielem.

Satuk Juh Edytuj

Pewnego razu Huang-Hui przyjechał do Polski z Satuk Juhem, którym musiał się opiekować. Gdy spotkał się z Pidorem, ten zaproponował, że będzie chronił Satuka. Kosmita zgodził się.

Polsko-Ruska Mafia Edytuj

W Polsce Pidor poznał gangstera i biznesmena Janusza Tracza, z którym zawarł pakt, co zaowocowało przemianą gangu w Polsko-Ruską Mafię.

Wydarzenia ze Skowytu Gangstera Edytuj

CBŚ Edytuj

Na trop działalności Pidora po dość długim czasie wpadł Heinz Bonerberg, polsko-niemiecki haker, agent CBŚ. W celu powstrzymania Rosjanina, Biuro wybrało Zbigniewa Pałeckiego i Dicka Fostera.

Pierwsza próba zneutralizowania Pidora Edytuj

Agenci dowiedzieli się o spotkaniu biznesowym Pidora, które miało odbyć się nieopodal starego magazynu w Sosnowcu i wyruszyli, aby zabić gangstera. Niestety próba nie powiodła się, a Pidor uciekł.

Impreza urodzinowa w willi Pidora Edytuj

Po długim czasie tropienia i neutralizowania ludzi Pidora, agenci w końcu wpadli na jego trop. Gangster organizował imprezę urodzinową, na której znaleźli się najważniejsi pomocnicy Pidora. Agent Zbigniew Pałecki przypuścił szturm na willę i z powodzeniem zneutralizował gangstera poprzez strzał w klatkę piersiową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki