FANDOM

Opis Edytuj

Huang-Hui - chiński mistrz sztuk walk. Członek Wielkiego Zgromadzenia, a także gangster.

"Motalar!" - Huang-Hui do Pałeckiego i Fostera

Życiorys Edytuj

Młodość Edytuj

Huang-Hui jako niemowlę został wyrzucony przez ojca do dżungli, gdzie odnalazły i wychowały go małpy, od których nauczył się podstaw samoobrony i zwinności. W wieku 7 lat został odnaleziony przez Bear Gryllsa, który przekazał go do domu dziecka w Pekinie.

Dom dziecka Edytuj

W domu dziecka, Huang został nauczony czytania oraz pisania. Młodzieniec zainteresował się starożytną literaturą i studiował ją. Wyjątkowo zaciekawiła go księga o sztukach walk, których zaczął uczyć się na własną rękę, gdyż w domu dziecka miał wiele wolnego czasu. Jego 11 letni trening zaowocował tym, że po osiągnięciu pełnoletności zaczął utrzymywać się z nielegalnych walk na arenach w całym Pekinie.

Znajomość z Patus-Mulatem Edytuj

Huang wygrywał wszystkie pojedynki, co zwróciło uwagę chińskich mistrzów sztuk walk m.in. Patus-Mulata, który spotkał się z Huangiem i doszkolił go w zakresie Kung-Fu. Od tego momentu Huiowi szło tylko lepiej.

Geneza Kung-Fuck i Jew-Jitsu Edytuj

Jeszcze w domu dziecka Huang zaczynał opracowywać swoją sztukę walki, ale dopiero spotkanie Patusa pomogło mu zrealizować swój plan. Praca przez 5 intensywnych lat zaowocowała tym, że Patus i Huang stworzyli dwie zupełnie nowe sztuki walki: Kung-Fuck i Jew-Jitsu, po czym postanowili otworzyć szkółkę, która po niespełna roku osiągała ogromne zyski.

Ciemne interesy Edytuj

Huang po niebywałych sukcesach wszedł w układy z triadą na czele z Takeshim Atoidim. Szczegóły współpracy nie są znane, ale wiadomo, że układała się ona dobrze, dzięki Takeshiemu poznał m.in. Andrzeja Pidora, lidera Polsko-Ruskiej Mafii.

Odnalezienie Satuk Juha Edytuj

Gdy Huang przebywał na wczasach w Japonii, nieopodal Hiroszimy, odnalazł kosmitę, który w 1945 roku przyleciał na Ziemię i spowodował katastrofę na Hiroszimie. Tym kosmitą był Satuk Juh - przedstawiciel Bohomazów. Huang jako członek Wielkiego Zgromadzenia poczuwał się do odpowiedzialności za bezpieczeństwo Satuka na Ziemii i zaopiekował się nim.

Interesy z PRM Edytuj

Niewiele potem Huang musiał lecieć do Polski w celach biznesowych. Wziął ze sobą Satuk Juha i zapoznał go z Andrzejem Pidorem, który obiecał chronić kosmitę.

Huang chciał zakupić od PRM broń niezbędna do ochrony jego majątku, dlatego Pidor umówił go na spotkanie ze swoim człowiekiem - Rasputinem Blyatem. Transakcja już miała się ku końcowi, ale wtem przeszkodzili Pałecki i Foster. Rasputin został postrzelony, a Huang zaczął uciekać. Agenci dogonili go na polanie, na której stoczyli z nim walkę bez użycia broni.

Ripfoster.gif

Huang-Hui masakruje agentów specjalnych.

Huang jednym celnym kopnięciem spowodował, że Foster padł nieprzytomny, Jednakże Pałecki wciąż trzymał się na nogach i po krótkich zmaganiach, jak sam myślał - zabił Huanga i wrócił z Fosterem do bazy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki